Kwaliteit en Veiligheid

Wij willen continu de kwaliteit van onze zorgverlening toetsen en verbeteren

U kunt ons hierbij helpen door de patiënten tevredenheidsvragenlijst in te vullen. Dit is volledig anoniem.       Enquête starten!



Wat kunt u doen als u (on)tevreden bent over uw behandeling bij Stichting Cardiologie Amsterdam?

Het kan gebeuren dat u niet tevreden bent over uw behandeling bij Stichting Cardiologie Amsterdam. Bespreek uw klacht eerst met uw behandelaar/ begeleider. Vaak leidt zo’n gesprek tot een passende oplossing.

Klachtenfunctionaris


Als bovengenoemde stap onvoldoende resultaat oplevert, kunt u uw klacht voorleggen aan de externe klachtenfunctionaris. Stichting Cardiologie Amsterdam maakt gebruik van de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir. De klachtenfunctionaris staat u bij met advies en het formuleren van uw klacht en bemiddelt bij het komen tot een oplossing. Uw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.

Via deze link kunt u uw klacht insturen naar de klachtenfunctionaris. Link klachtenfunctionaris

De Stichting Cardiologie Amsterdam is door de minister van VWS in het kader van de Wet Toelating Zorginstellingen (WTZI) erkend als instelling voor medisch specialistische zorg en is bovendien in het bezit van het ZKN-keurmerk.